CAMERA MISTERELOR©

CAMERA MISTERELOR©

 

Ideea s-a născut în structura formatului INTERACTIV TELE-JOC, aparținînd lui Doru Dumitrescu, format post-estival, aducător de beneficii (TELE-ESTIVAL 1997 a adus tvr beneficii de 1,5 MILIARDE lei, băăăăăăăăăăăă!!!!), fiind o probă de foarte mare atenție, într-un context plin de bună dispoziție și… spirit ludic. După sugrumarea lui INTERACTIV T-J (pupezele analfabete au jubilat de bucurie!), Doru Dumitrescu s-a-n-că-pă-țî-nat să valorifice, în noua grilă de vară a tvr1, această idee aducătoare de audiență “la greu” și, evident, venituri turnului din “Dorobanților”.

Sorana Belciu avea, deja, experiența TELE ESTIVAL (un fel de “gimnazială” pentru ea, într-ale televiziunii, dar INTERACTIV a săltat-o brusc în eșalonul “superior”). Secvența CAMEREI MISTERELOR din INTERACTIV TELE-JOC i-a dar posiblitatea să-și probeze capacitatile native de comunicare directă cu publicul (test major trecut și la CASCADORII… JOCULUI), încadrîndu-se perfect în coordonatele temporale ale formatului. Apropo de INTERACTIV TELE-JOC, acesta, la un moment dat, în urma unei decizii stupide, s-a redus, de azi pe mîine, de la 60 la 30 de minute. Sorana Belciu și întreaga echipă au percutat impecabil! Asta pentru că au fost foarte bine școliți si coordonați PROFESIONIST!!! TELE ESTIVAL a fost o școală excelentă pentru improvizații de moment, în direct, acolo mi-am desăvirșit programul pregătirii profesionale a viitorilor profesioniști pe care i-am născut pe piata MEDIA din RO, în redacția JOCURI & COCURSURI! Cît despre INTERACTIV TELE-JOC, acolo am pus la bătaie și alte “kestii” tv. strict profesionale, care i-au lasat pe mulți ‘’practicanti’’ tv. cu gura căscată, dar nu era o premieră pentru mine. Năzbîtii profesionale am facut încă din primele luni de angajare în tvr.

CAMERA MISTERELOR©, difuzat ca format original independent, pe perioada verii, pe un spațiu de numai 15 minute (dupa “Jurnalul” serii), s-a transformat într-o adevărată bijuterie tv., evident, și prin concursul excepționalei echipe tehnico-artistice de care a beneficiat. Scenografia poartă semnătura lui Gelu Cazan, care, continuînd ideile lui Cornel Ionescu, a fost un adevărat artist artizan al detaliilor care generau idei pentru momentele cheie ale concursului, operatorii directorului de imagine Vlad Constantinescu au fost “actori” remarcabili în format, mișcîndu-se perfect contracronometru, Mihnea Prefit și Cristian Varga s-au “jucat” profi cu grafica emisiuni, iar Victor Guzun, confirmîndu-și renumele, s-a “jucat” cu sunetul. Toate sub ochiul atent și… profesionist al redactorei Elena Știrbescu (extrem de conștiincioasă, ca de obicei, – cînd am angajat-o, am avut acest “feeling” a ceea ce va sa devină, dar Elena a făcut, ulterior, prea multe concesii… profesionale, pe traseul teverist, și… n-a ajuns acolo unde merita, în conformitate cu testul pe care l-a trecut, cu brio, la angajare).

Bucurați-vă de secvențele selectate și… rugați-vă la Dumnezeu să dispară din organigramă, cît mai repede și definitiv, PROȘTII și INCOMPETENȚII care-au îngropat televiziunea din “Dorobanților”.

 

 

 

 

%d bloggers like this: